Wednesday, December 7, 2011

Confinement Lady in Melaka

Dimangkinkan oleh permintaan seorang rakan blogger dan Twitter saya, Puan Ayin (yang kini mula membuka tempahan online untuk cookies, kek, biskut dan lain-lain juga), lalu saya telah memaksa kakak saya untuk menyenaraikan hasil kaji selidik beliau selama lewat beberapa minggu ini. Masih belum ada testimonial peribadi dari kakak saya, memandangkan beliau masih belum bersalin, namun begitu, beliau telah membuat perjanjian dengan Kak Sania untuk perkhidmatan selepas bersalin dengan mengubah sedikit harga mengikut perkhidmatan yang diperlukan, setelah mendapat persetujuan kedua-dua pihak.

Ini adalah hasil daripada senarai yang berjaya dihubungi oleh kakak saya; ada juga yang tidak menjawab panggilan atau tidak membalas mesej (mungkin sedang sibuk mengurut). Anda juga mungkin boleh meng-Google berkenaan "tukang urut selepas bersalin di Melaka" atau kata kunci yang seakan dengannya, dan mendapatkan lebih banyak maklumat untuk lebih banyak perbandingan.

Sila kelik gambar untuk lebih jelas

Fun Info : In Japan, most women stay in the hospital for 4 to 7 days after vaginal delivery, and about 10 days after caesarean section, (also c-section, caesarian section, cesarean section, caesar, etc). Source and more reading, here.

5 comments:

AZZ said...

rajinnya buat study..so kalau yg balik hari tu dari pagi smpai petang ke?

Ahsuez said...

Aishah, penting benda ni, baru dapat the best price with comparable service.

Orang nya akan balik lepas semua kerja selesai. Tak sampai petang kot. Tak pernah deal dengan detail, cuma dapatkan harga je.

Anonymous said...

Salaam sis..

maaf mengganggu, i nak mohon bantuan, i sedang mencari bidan urut bersalin di kawasan melaka, kalau you ada contact number bidan yg you or ur sister rasa best, mohon share boleh ke? terima kasih byk2 ye, sedang menghitung hari nak bersalin ni :)

Nur

Ahsuez said...

Hi Nur.

Unfortunately kami hanya gunakan khidmat urut lepas bersalin oleh makcik di kampung mak kami sahaja. Sorry tak dapat bantu sangat.

But you could try the numbers that I share above, dan tanya mereka.

usahawansihat said...

Salam..jutaan terima kasih buat yg mengiklankan nama Kak Sal serta pakage rawatan berpantang yang Kak Sal berikan.Kepada yang ingin menghubungi kak Sal,boleh juga ke no 013 6109966.. atau ke blog akak http://www.sikume.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...